Jeżeli poniższy newsletter nie wyświetla się poprawnie, użyj tego linka

        
Ireneusz Osiński wspólnie z Konfederacją Lewiatan zapraszają
na spotkanie networkingowe z cyklu:

SUKCES TO RELACJE

18 kwietnia 2018 r.
Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3

:

 

Szanowni Państwo,

Nasz cykliczny Networking Business Event to wyjątkowa okazja do zawierania nowych znajomości oraz kontaktów biznesowych. To również doskonała możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Nasi prelegenci w bardzo krótkich, inspirujących wystąpieniach zdradzają tajniki swojego sukcesu jak i sukcesu swoich klientów. Często zwracają również uwagę na problemy, z którymi przedsiębiorcy i menadżerowie borykają się na co dzień.

W naszych czasach relacje są ważniejsze niż kiedykolwiek! Często zapominamy o tym w świecie pędzącym coraz szybciej, przesyconym technologią i natłokiem informacji.

W rzeczywistości niewielu przedsiębiorców, menadżerów i handlowców traktuje relacje jak cenne aktywa. Większość zdaje sobie sprawę ze znaczenia relacji z klientami, ale niewiele osób potrafi je efektywnie budować i przekładać na wymierne rezultaty. Na naszych spotkaniach pomagamy przekuwać kontakty na lukratywne kontrakty.

 

W programie między innymi prezentacja praktycznych rozwiązań z zakresu:

  • Budowania atrakcyjnego wizerunku naszego biznesu.
  • Czy łatwo jest pracować dla dużych rynkowych graczy?
  • Jak front office może przyczynić się do sukcesu firmy?
  • Czy warto inwestować w jakość obsługi klienta?
  • Oraz kolejne sposoby efektywnego nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych!

Zapraszamy...

  • Przedsiębiorców, właścicieli firm i stratupów
  • Prezesów, Dyrektorów i Menadżerów
  • Liderów organizacji pozarządowych
  • I tych wszystkich, którzy chcą się dynamicznie rozwijać

Serdecznie zapraszamy!

 

 

 

Prowadzenie i moderacja: Ireneusz Osiński

10:00-10:30
Kawa powitalna, rejestracja i moderowana sesja open-networkingowa

10:30-10:40
Wprowadzenie

10:40-11:40
WYMIARY SUKCESU 

Strategia PROFIT BRANDING, kura czy kanarek?
Tadeusz II Piotr Górski Dyrektor Strategiczny w firmie BrandLIVE

Inspirująca opowieść o brandingu, jako skutecznym narzędziu podnoszenia wartości przedsiębiorstwa oraz o finansowych korzyściach wynikających z kreacji marki i jej komercjalizacji.

Jak cię widzą, tak cię piszą – czyli o znaczeniu jakości słów kilka.
Aleksandra Duduś – Ekspert ds. Hotelarstwa i Jakości Obsługi Klienta w branży HoReCa

Jakość jest jednym z najważniejszych parametrów oceny m.in. w branży HoReCa. Na jej wpływ składa się wiele czynników, z których jednym z najważniejszych jest czynnik ludzki. Zachowanie personelu, a zwłaszcza pracowników front office, jego profesjonalne przygotowanie i podejście do klienta, to największy problem dzisiejszych czasów.
Od lat branża hotelarska i gastronomiczna odczuwa silne braki wykwalifikowanej kadry, która potrafiłaby sprostać zadaniu wymagającego klienta. A jeżeli już ten pracownik jest, to ciężko go zatrzymać na tak konkurencyjnym rynku.

 

11:40 – 12:10
Inspiracja – wystąpienie gościa specjalnego  

12:10 – 12:30

Konkurs i podsumowanie

12:30 - 13:30
Lunch networkingowy

 


 

 

 

Tadeusz II Piotr Górski 
Pasjonat brandingu od 1982 roku, współtwórca ponad 300-tu wdrożonych marek w najróżniejszych segmentach rynku. Zrealizował brandingi m.in. dla Orlenu, Lotto, Poczty Polskiej, Totalizatora Sportowego, Telewizji Polskiej i ponad 30-tu banków. Dyrektor strategiczny w BrandLIVE, firmie wyspecjalizowanej w tworzeniu brandingów podnoszących wartość przedsiębiorstw.
 

     
 

Aleksandra Duduś 
Z wykształcenia ekonomista o specjalności Marketing i Zarządzanie. Od początku swojej kariery zawodowej związana z zarządzaniem jakością a szczególnie ze szkoleniami z zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Wyczulona na dobrą obsługę klienta jak również na dobrą jakość pracy pracowników. Przez wiele lat prowadziła oddziały firmy medycznej zajmującej się pomocą ludziom niedosłyszącym, gdzie cierpliwość i wysoki poziom świadczonych usług dla tych klientów był kwestią priorytetową. W hotelarstwem związała się 10 lat temu i całkowicie ją ta branża pochłonęła. Zajmowała stanowiska Z-cy Dyrektora Hotelu, Dyrektora Operacyjnego, Dyrektora Sprzedaży. Uwielbia kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym. Z wielką pasją opowiada o swojej pracy, jej złożoności oraz o tym jak to zrobić, aby gość czuł się jak u siebie w domu.

   


 

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

Anna Deres
Konfederacja Lewiatan
e-mail: aderes@konfederacjalewiatan.pl

 Partnerzy:

Lewiatan        
Konfederacja Lewiatan     
ul. Zbyszka Cybulskiego 3
00-727 Warszawa
Tel. +48 22 55 99 900
Fax +48 22 55 99 910
www.konfederacjalewiatan.pl
lewiatan@konfederacjalewiatan.pl

Aby nie otrzymywać więcej informacji od nas, użyj tego linka
UWAGA:Wiadomość została wygenerowania automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.
Mailing wysłany za pomocą systemu www.sare.pl  

Aleksandra Duduś – Ekspert ds. Hotelarstwa i Jakości Obsługi Klienta w branży HoReCa.