Ireneusz Osiński wspólnie z Konfederacją Lewiatan zapraszają na spotkanie networkingowe z cyklu:
SUKCES TO RELACJE
18 kwietnia 2018 r. Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3
 |
:
|
|
Szanowni Państwo,
Nasz cykliczny Networking Business Event to wyjątkowa okazja do zawierania nowych znajomości oraz kontaktów biznesowych. To również doskonała możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Nasi prelegenci w bardzo krótkich, inspirujących wystąpieniach zdradzają tajniki swojego sukcesu jak i sukcesu swoich klientów. Często zwracają również uwagę na problemy, z którymi przedsiębiorcy i menadżerowie borykają się na co dzień.
W naszych czasach relacje są ważniejsze niż kiedykolwiek! Często zapominamy o tym w świecie pędzącym coraz szybciej, przesyconym technologią i natłokiem informacji.
W rzeczywistości niewielu przedsiębiorców, menadżerów i handlowców traktuje relacje jak cenne aktywa. Większość zdaje sobie sprawę ze znaczenia relacji z klientami, ale niewiele osób potrafi je efektywnie budować i przekładać na wymierne rezultaty. Na naszych spotkaniach pomagamy przekuwać kontakty na lukratywne kontrakty.
W programie między innymi prezentacja praktycznych rozwiązań z zakresu:
- Budowania atrakcyjnego wizerunku naszego biznesu.
- Czy łatwo jest pracować dla dużych rynkowych graczy?
- Jak front office może przyczynić się do sukcesu firmy?
- Czy warto inwestować w jakość obsługi klienta?
- Oraz kolejne sposoby efektywnego nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych!
Zapraszamy...
- Przedsiębiorców, właścicieli firm i stratupów
- Prezesów, Dyrektorów i Menadżerów
- Liderów organizacji pozarządowych
- I tych wszystkich, którzy chcą się dynamicznie rozwijać

Serdecznie zapraszamy!
|
|

|
Prowadzenie i moderacja: Ireneusz Osiński
10:00-10:30 Kawa powitalna, rejestracja i moderowana sesja open-networkingowa
10:30-10:40 Wprowadzenie
10:40-11:40 WYMIARY SUKCESU
Strategia PROFIT BRANDING, kura czy kanarek? Tadeusz II Piotr Górski – Dyrektor Strategiczny w firmie BrandLIVE
Inspirująca opowieść o brandingu, jako skutecznym narzędziu podnoszenia wartości przedsiębiorstwa oraz o finansowych korzyściach wynikających z kreacji marki i jej komercjalizacji.
Jak cię widzą, tak cię piszą – czyli o znaczeniu jakości słów kilka. Aleksandra Duduś – Ekspert ds. Hotelarstwa i Jakości Obsługi Klienta w branży HoReCa
Jakość jest jednym z najważniejszych parametrów oceny m.in. w branży HoReCa. Na jej wpływ składa się wiele czynników, z których jednym z najważniejszych jest czynnik ludzki. Zachowanie personelu, a zwłaszcza pracowników front office, jego profesjonalne przygotowanie i podejście do klienta, to największy problem dzisiejszych czasów. Od lat branża hotelarska i gastronomiczna odczuwa silne braki wykwalifikowanej kadry, która potrafiłaby sprostać zadaniu wymagającego klienta. A jeżeli już ten pracownik jest, to ciężko go zatrzymać na tak konkurencyjnym rynku.
11:40 – 12:10 Inspiracja – wystąpienie gościa specjalnego 12:10 – 12:30 Konkurs i podsumowanie
12:30 - 13:30 Lunch networkingowy
|
|

|
 |
|
Tadeusz II Piotr Górski Pasjonat brandingu od 1982 roku, współtwórca ponad 300-tu wdrożonych marek w najróżniejszych segmentach rynku. Zrealizował brandingi m.in. dla Orlenu, Lotto, Poczty Polskiej, Totalizatora Sportowego, Telewizji Polskiej i ponad 30-tu banków. Dyrektor strategiczny w BrandLIVE, firmie wyspecjalizowanej w tworzeniu brandingów podnoszących wartość przedsiębiorstw.
|
|
|
|
 |
|
Aleksandra Duduś Z wykształcenia ekonomista o specjalności Marketing i Zarządzanie. Od początku swojej kariery zawodowej związana z zarządzaniem jakością a szczególnie ze szkoleniami z zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Wyczulona na dobrą obsługę klienta jak również na dobrą jakość pracy pracowników. Przez wiele lat prowadziła oddziały firmy medycznej zajmującej się pomocą ludziom niedosłyszącym, gdzie cierpliwość i wysoki poziom świadczonych usług dla tych klientów był kwestią priorytetową. W hotelarstwem związała się 10 lat temu i całkowicie ją ta branża pochłonęła. Zajmowała stanowiska Z-cy Dyrektora Hotelu, Dyrektora Operacyjnego, Dyrektora Sprzedaży. Uwielbia kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym. Z wielką pasją opowiada o swojej pracy, jej złożoności oraz o tym jak to zrobić, aby gość czuł się jak u siebie w domu.
|
|
|
|
|
|
 |